• Home
  • Over ons
  • Menu
  • Formules
  • Blog
  • In beeld
  • Contact
  • © Ter Platse 2021

    Algemene Voorwaarden

    Minimumafname

    Aangezien wij geen opstartkosten noch verplaatsingskosten rekenen, werken wij wel met een minimumafname van:

    • € 250 (binnen de straal van 20 km rond Roeselare)
    • € 300 (buiten de straal van 20 km rond Roeselare)

    Met minimumafname bedoelen we dat de prijs van de gekozen formule x het aantal personen € 250 dient te zijn.

    Dit wil niet zeggen dat wij niet langs willen komen als het om kleinere groepen gaat, maar wel dat we € 250 of € 300 aanrekenen (afhankelijk van de afstand).

    Wanneer moeten het aantal personen doorgegeven worden?

    Wij vragen om ons 1 week op voorhand het juiste aantal door te geven. Dit aantal wordt dan ook aangerekend aangezien wij alles aankopen in functie van het opgegeven aantal. 

    hoe lang blijven we open

    Afhankelijk van de gekozen formule en het aantal personen stellen we een duurtijd voor. Dit gaat van 45 minuten tot 2 uur.

    Meestal blijven wij 1u30 open.

    Wij zijn er zeker van dat iedereen in die tijd voldoende kan smullen zodat niemand met honger het feest zal verlaten.

    Wat moet er voorzien worden?

    Er dient steeds een vlakke standplaats voorzien te worden met voldoende ruimte om te manoeuvreren en te staan. Indien de ruimte hier niet aan voldoet zijnde te krap, de hellend, te drassig ... is, bestaat de kans dat we niet kunnen openen. Bij twijfel, stuur ons een foto door. 

    Er dient voldoende elektriciteit voorzien te worden. Voor de mobiele frituur is 1 stopcontact binnen de 30 meter voldoende. Voor het hamburger- en braadworstenkraam en het pastakraam dienen er 2 stopcontacten voorzien te worden op 2 diverse circuits en dit binnen de 30 meter. Wij brengen zelf verlengkabels mee.

    Wie zorgt voor de vergunningen?

    Kunnen wij niet op privéterrein staan, dan dient de opdrachtgever zelf in te staan voor de nodige aanvragen bij de stad en gemeente. In sommige gemeentes dient u een vergunnig aan te vragen of mag er niet op de openbare weg gestaan worden. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de opdrachtgever.

     

    Wat bij annulatie?

    Indien de reservatie vast lag en deze wordt geannuleerd, dan zijn wij genoodzaakt 250 euro forfaitaire schadevergoeding te vragen. Dit dient gestort te worden op het rekeningnummer van Ter Platse die u dan meegedeeld wordt. Indien er een annulatie zich voor zou doen, is het altijd in uw belang de reden mee te delen. Voor bepaalde redenen wordt de schadevergoeding niet aangerekend. Elk geval wordt apart bekeken. Indien de boeking verplaatst wordt naar een datum die voor ons ook nog beschikbaar is, dan wordt deze schadevergoeding niet gevraagd.

    Als wij er omwille van overmacht (te gladde wegen, defect aan de kramen...) niet kunnen geraken, zullen wij alles proberen te doen om tot een oplossing te komen. Echter kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden en kan er geen compensatie gevraagd worden.

    Graag geven wij u mee dat dit tot op heden nog niet is voorgevallen.

    Uw gegevens

    Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet doorgegeven aan derden. Wanneer u ons contacteert per mail, telefoon of via het contactformulier gaat u ermee akkoord dat uw gegevens (tijdelijk) worden bijgehouden zodat wij u terug kunnen contacteren en uw feest tot in de puntjes geregeld kan zijn.

     

    Corona regels

    De klant/organisator van het feest/evenement is verantwoordelijk voor de naleving van de geldende corona maatregelen. 

    Wanneer wij zelf in het eetkraam staan, hebben wij geen zicht op de naleving van de maatregelen binnen.

    frietjes met heerlijke snacks!

    Ook zin in pasta op uw feest?!

    omwille van corona zijn onze vaste standplaatsen momenteel geschrapt. Onze excuses!